Pozdrav

Tady jsi doma, jen tady a nikde jinde je to tvá země, tobě patří a ty patříš k ní, jenom k ní.

Thứ Tư, 6 tháng 12, 2017

Modrá zem - Everybody's Talkin'

Hôm qua bất ngờ được xem lại bộ phim này. Ai đã từng xem hãy nghe lại bài hát của nó và chia sẻ nhé. 

Modrá zem 
Petr Rezek 


GKdysi Gmaj7dávno Gchtěl jsem Gmaj7lítat, 
Gvidět G6ráno G7slunce G6svítat 
Amidříve, D7než ho Amispatří 
D7ostatG6ní. Emi7G6Emi7

GDuhouGmaj7-u Gskel a Gmaj7mýdla 
Grostla Gmaj7mým G7přáním G6křídla, 
Amirostla D7má Amitouha 
D7a já Gs ní. G6G

Ami7Chtěl jsem být D7princem, 
který Ghledá modrou G7Zem, 
Ami7kde tajou D7pouště, hoří EmisníG7-íh. 
Ami7Knížka, kterou Saint D7Exupéry 
Gnapsal s úsměG7vem, 
Ami7byla hvězdou mých D7nocí 
klukovGskýGmaj7G-ých. Gmaj7

Kdysi dávno znal jsem kouzlo, kterým nebe na Zem sklouzlo vždycky, když jsem šťastný usínal. 
Můj sen v spánku čistém plavil se s Monte Chriustem, Aladinovou lampu zhasínal. 

Chtěl jsem být princem, který našel duši svou, co vždycky poví, kdo je lhá-ář. 
Knížka, kterou Saint Exupéry nazval pohádkou každou noc jsem si dával pod polštář. 

Hm, kdysi dávno znal jsem tóny, žluté jako lampióny, které někdo k hvězdám vystřelí. 
Svět byl víc než sálem a já jsem zaspal málem chvíli, kdy byl jsem dospělý. 

Stal jsem se mužem, který hledá modrou Zem a dodnes uměl bych si hrá-át. 
Knížku, kterou Saint Exupéry napsal s úsměvem, z očí maličkých princů čtu si rád. 

Va-vá, va-vá-va-va-va, 
va-vá, va-vá-va-va-va, vá-á-á. 

Stal jsem se mužem, který hledá modrou Zem a dodnes uměl bych si hrá-át. 
Knížku, kterou Saint Exupéry napsal s úsměvem, z očí maličkých princů čtu si rád. 

Kdysi dávno chtěl jsem lítat, kdysi dávno chtěl jsem lítat, 
kdysi dávno chtěl jsem lítat, kdysi dávno chtěl jsem lítat... 

(písně Everybody's Talkin' z roku 1966, jejímž autorem je Fred Neil. Film Midnight Cowboy)

https://www.youtube.com/watch?v=d5liZvbtT-M

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét